TEOG İngilizce Ortak Sınav Soruları ve Cevapları

TEOG İngilizce Ortak Sınav Soruları ve Cevapları
  • 16.11.2013

Yeni Ortaöğretime Geçiş Sistemi olan TEOG için İngilizce dersi örnek merkezi ortak sınav soruları ve cevaplarını sizler için hazırladık. Bilindiği üzere 8. Sınıf öğrencileri 28 -29 Kasım 2013 tarihlerinde TEOG diğer bir deyişle merkezi ortak sınavlara girecekler.

Bu yıl ilk defa yapılacağı için öğrencilerimiz İngilizce Örnek TEOG ortak sınav soruları, deneme sınavları bulmakta zorlanıyorlar. İşte sizler için derledik. Buradaki sorular sınavda çıkacak olan sorular değil sadece sınava hazırlanmanız için oluşturulmuş örnek sorulardır. Aşağıdaki linklere tıklayarak, 8. Sınıf İngilizce Merkezi Ortak Sınav Soruları ve Cevap Anahtarını indirebilirsiniz. TEOG İngilizce Ortak Sınav hazırlık testleri indir yükle 2016 2017

8. Sınıf İngilizce Ortak Sınav Soruları ve Cevapları – 1 – Tıkla

8. Sınıf TEOG İngilizce Soruları ve Cevapları Hakkında Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

 

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. barış dedi ki:

    offf bu inkilap ile ingilizce den çok korkuyorum allah herkeze zihin açıklığı versin !!!

    1. Vıransehır dedi ki:

      Konuşucagınıza test cözün. Beyler bayanlar Tleı

    2. samet dedi ki:

      saol kardeş allah herkesee zzihin açıklıpğıı versin ( amin )

  2. Kalbine Gürgünüm dedi ki:

    Aksaray da Ahüseyin cahit korkmaz Anadolu Sağlık meslek lisesi hemşirelik alanı 283,134 müş ben de 400 alcam sağlıka gitcem.. :D

    1. bahar dedi ki:

      ama 700 üzerinden değerlendiriliyormuş

  3. abdulrazzah gül dedi ki:

    yarın sınav var çok heyacanlıyım (::::::::

    1. zeynep dedi ki:

      sana katılıyorum arkadaş

  4. O BiR KinG *** SeRCaN *** Herkese Başarılar dedi ki:

    Arkadaşlar herkeze başarılar.kimsenin dediğine aldanmayın MEB bile dese genede çalışın.ALLAH yardımcınız olsun.

    1. TUĞBA dedi ki:

      saolasın

  5. nisa dedi ki:

    Arkadaşlar yarın ortak sınav var HEPİNİZE BAŞARILAR DİLİYORUM ha bu arada tuğçe sana katılıyorum MEBin sayfasında neler konuşuyorlar yaa…

  6. suzan avcı dedi ki:

    moralinizi yüksek tutumaya çalışın

  7. suzan avcı dedi ki:

    öf ya inkilabın ve matematiğin Allah cezasını versin

  8. ismi nabcan erkeğiz ya o yeter dedi ki:

    offff 2 gün sonra sınav vaarr :(( :)) çok heyecanlıyım :)

    1. fevzi dedi ki:

      bizde biliyiğ

      1. fevsi seni ikerim dedi ki:

        sie lan mal,

    2. btl dedi ki:

      erkeksin ya yaparsın raad ol :D

  9. ece dedi ki:

    Off nasıl bişi bu ya

    1. mete dedi ki:

      aynen 28 kasım merkezı sınav

  10. ece dedi ki:

    Sorular nerde gençelr :S

  11. aysegul dedi ki:

    arkadaşlar sacmalamayın sadece ıngılızcede 4 unıte gıgerlerı ıkıser ve ogretmenlerımızde soyledı bızım bu sınav buyuk bır ıhtımalle kolay olucakmıs cunku ılk bır deneme ALLAH HEPMIZIN YARDIMCISI OLSUN INSALLAH KAZINICAZ :D neyse çalısın amaaa

    1. buse dedi ki:

      evet kolay olacak bu sınav ilk yapılacak olduğu için

  12. alev dedi ki:

    arkadaşlar bu sınav çok kolay olacakmış fakat biz yine de çok çalışmalıyız ınav 1.ve2.üniteen çıkıcakmış

    1. selda dedi ki:

      Hayır ilk 4 üniteden çıkcak

      1. aleyna dedi ki:

        selda çok haklı söylüyorsun ilk 4 üniteden çıkıcakmışşş

        1. Ferhat dedi ki:

          Aynn ilk 4 ünütenden çıkıcakmış.

  13. özge dedi ki:

    soruları bulamıyorum sorular nerde

  14. öğrenci dedi ki:

    evet arkadaşlar son 4 gün

    1. dilara dedi ki:

      son iki gün kaldı arkadaslar insallah herkes güzel notlar alır ALLAHherkesin yardımcısı olsun aminnnnnnn veya boll boll çalışıp sınava girin bence zor bir sınav olacak ama çalışana hiç zor gelmezz

  15. berk dedi ki:

    Arkadslar biri tam olarak nerden cikicagini yazabilir mi?

    1. irem nur ceylan dedi ki:

      bak cnm türkçeden fiilimsiler ile ilişkili bilgi ve kurallı kavramlar ve uygulamalar şimdilik bunu bilsen yeter gerisini kim takar hacı

  16. esra dedi ki:

    ya allah aşkına salaklaşmayın arkadaşlar bunlar sadece örnek sorular ve tüm derslerden 4 üniteye kadar sorumluytuz ayrıca hatalı olunan tek konuda cevpları vermedikleri

    1. aysegul dedi ki:

      ne 4 u neyın kafasını yasıyosun sen? bıtek ıng. 4 unıtee.

  17. banu dedi ki:

    ya siz ne biçim insansınız insan bir soruların cevabını verir demi ama.

  18. Ecem dedi ki:

    Açılmıyo yardımcı olur musunuz?

  19. ela dedi ki:

    arkadaşlar hepinize başarılar dilerimmmmm umarım hepimizin sınavı iyi geçer ALLAH hepimizin yardımcısı olsun..

    1. alperen dedi ki:

      hepimizin kardeşim :D

    2. A'slı A'zra Su dedi ki:

      teşkkrler krdeşim hepimzn inşllh..

  20. tuğçe dedi ki:

    ya siz kimi kandırıosunuz soruları vermeyinde bari konuları verin ya dimi ama

  21. ebru dedi ki:

    yaaa cevapları ve soruları verseniz nolurdu?

    1. tuğçe dedi ki:

      keşeke verseler çalışrak girerdik ne güzel olurdu dimi ya :D

      1. bahar dedi ki:

        ama soruları verselerdi haksızlık olurdu en tembel öğrenci bile yüksek bir liseye giderdi

        1. ali dedi ki:

          sagol yegen

          1. bahar dedi ki:

            yegen derkenn??

    2. gözde dedi ki:

      arkadaşlar çok korkuyorum :(

  22. damla dedi ki:

    Arkadaşlar herkese başarılar dilerimmm…

  23. abdurrezzak yalnızdır bacanak dedi ki:

    la bebe cevaplar nerde

  24. enes dedi ki:

    sizce bu sınavlar kolaymı olacak

    1. Erkam dedi ki:

      büyük ihtimalle kolay kardeşim :)
      çalış daha kolay ;)

  25. Melisa dedi ki:

    Arkadaşlar…
    When ,While gibi konuların dahil olmadığını söylemişsiniz fakat yanılıyorsunuz.!!! Biz kasaım ayında olacak merkezi ortak sınavdda: Bütün derslerden 4.üniteye kadar sorumluyuz haberiniz olsun.
    Bu sınavda bizi deney tüpü olarak kullanacaklar :D bu sınava ilk girenler bizleriz.ve evet gerçekten bizi zorlarsa öbür dünyada iki elimiz yakalarında olur.ALLAH yardımcımız olsun.

    1. enes dedi ki:

      teşekkür ederim :D

    2. Sedanur dedi ki:

      her zaman ilk sınav sistemi kolay olur.çıkacak konular da belli. zaten çalışana hepsi kolay. hepsinden 4. üniteye kadar çıkmayacak :)

      1. rümeysa dedi ki:

        bence de sorular kolay olur çünkü bu sınav ilk. eğer olmazsa zaten melisanın dediği gibi iki elimiz yakalarında olur

      2. SEVDE NUR dedi ki:

        “-İNGİLİZCE: DREAM
        -TÜRKÇE: CÜMLENİN ÖGELERİ
        -MATEMATİK: KAREKÖKLÜ SAYILAR
        -FEN VE TEKNOLOJİ: KUVVET HAREKET (GAZLAR HARİÇ)
        -DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ: KAZA VE KADER
        -İNKLAP VE ATATUÜRKÇÜLÜK: SEVR ANLAŞMASI”NA KADAR OLCK ARKADASIM :) YANİ SADECE İNGİLİZCEDE İLK 4 ÜNİTEDEN SORUMLUYZ :D ŞİMDİDEN KOLAYY GELSİN!!

        1. eda dedi ki:

          saol canım benim

      3. btl dedi ki:

        kolay da 4 yanlıs yapıp sıcıp sıvamak var di mi ama !

    3. banu dedi ki:

      çok güzel söyledin be abi bravo

      1. maide dedi ki:

        zaten çok fazla tepki aldılar zor sorarlarsa daha çok tepki alacaklar bnce kolay olcak

  26. cem dedi ki:

    evt sana katılıyorum dostum ve ya aşkımmı demeliyim

    1. eli dedi ki:

      evt aşkım

      1. cem dedi ki:

        sani seviyorum aşkım

        1. Sanane dedi ki:

          Özelden konuşun :))

          1. tuğçe dedi ki:

            mebin sayfasında konuştuklarına bak

  27. yer dedi ki:

    cevapları nerde

    1. ela dedi ki:

      ya allahaşkına sacmalamayın ya ne cevabı hem cevaplar veya soruları olsaydı sınavı ne anlamı kalırdıki haklı değilmiyim allahaskına bu arada cevapları bekliyorummmmmmm

  28. Gülsen dedi ki:

    Yukarıdaki örnek olarak verilmiş olan İngilizce sınavını inceledim ve gördüm ki 1., 2. , ve 3. ünite dışında sorular sorulmuş. (when-while konusu gibi..) Umarım gerçek sınavda öğrencileri konu dışında sorularla ters köşe yapmazlar!! Eğer 4. ünite de dahilse bunu bilelim ki ona göre konularımıza ağırlık verelim.. Teşekkürler..

    1. Melisa dedi ki:

      Merhaba yorumunu görünce dayanamadım Gülsen.Sana bir şey söylemek istiyorum.Merkezi sınavda ”when” ve ”while” da çıkacak.Bütün derslerden 4. üniteye kadar sorumluyuz.Ona göre hazırlanın arkadaşlar.!!!
      When: Anlamı -ken . While dan sonra mutlaka fiile -ing takısı gelir.
      While:Anlamı -dığında.When den sonra mutlaka fiile -ed takısı gelir.
      Başka somak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz.
      SINAVDA BAŞARILAR…

      1. Melisa dedi ki:

        Pardon bir şey düzeltmek istiyorum.
        When: Anlamı -ken. WHEN den sonra fiile -ed takısı gelir.
        YUKARIDA WHEN DEN SONRA YAZACAĞIMA WHİLE DEN SONRA YAZMIŞIM. KUSURA BAKMAYIN.. :D

        ÖZÜR DİLERİM…

        1. süleyman dedi ki:

          evet sana katılıyorum melis ilk 4 ünite cıkacak

          1. damla dedi ki:

            when anlamı -dığında whenden sonra -ed takısı geliyor
            while -iken whiledan sonra was/were fiile -ing takısı geliyor arkadaşlar. bence yanlış bilgi bilmeyin. bu kesinlikle doğrudur

          2. ayse dedi ki:

            aynn katılıyorum sana BAŞARILAR..

  29. gökalp dedi ki:

    bu yeni konuların gelmesi mesela olasılık gibi çok ağır oldu bunun için eğer bu soruları yapamasam hakkımı hellal etmeyeceyim bunları allaha havale ediyorum

    1. esra dedi ki:

      ya arkadaşlar sadece 4 ünitey kadar tüm derslerden ayrıca byu sorulara çalışmalıyız çünkü örnek sorular bunlara benzer sorularb çıkabilir

YORUM YAZ