Okullar Ne Zaman Kapanacak 2013

Okullar Ne Zaman Kapanacak 2013
  • 27.05.2013

Okullarda 2012 2013 Eğitim Öğretim yılı ilk dönemi sona ermek üzere, öğrencilerimize okullarda 1. dönem tatili ve yaz tatili ne zaman ; kısacası okullar ne zaman kapanıyor ? Bu konuda en doğru bilgileri veriyoruz.

okullarnezamankapanacak

2012 2013 Eğitim Öğretim sezonu ilkokul, ortaokul ve liselerde ilk dönemi 25 Ocak 2013 Cuma günü sona erdi. 2 Haftalık bir tatil sonrasında 11 Şubat 2013 Pazartesi günü okulların ikinci döneminin ilk zili çaldı. Yaklaşık 4 aylık bir okul döneminden sonra 14 Haziran 2013 Cuma günü yaklaşık 16 Milyon öğrenci yaz tatiline girecek. Öğretmenler ise haziran ayının sonundan itibaren tatile ayrılacaklar.

Yaz Tatili 14 Haziran 2013 Cuma günü başlıyor.

Öğrencilerimize ve öğretmenlerimize iyi tatiller dileriz daha şimdiden.

eokul-meb.com

 

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. Ada dedi ki:

    Valla benim kafa rahat evde horul horul uyuyacagım

    1. asuman dedi ki:

      valla. ben. evde. rahatım. ders. yapmıyorum. çünkü. 3/ d ye.gidiorum. ama. çok. çalışkan olduğum.

  2. Derya dedi ki:

    Benim için sıkıntı yok çünkü;basketbola ve resim kursuna gidecegim için mutluyum

  3. oyku pelin dedi ki:

    Cok uzgunum cunku tatl olacak :(

  4. isimsiz dedi ki:

    benim için hiç zor değildir tmm yeni liseye gidecem ama çalışırsanız hiç zor olmaz ama eğer çalışmasanız işte o zaman sizin için zor olurdu ;)

  5. Furkan kaplan dedi ki:

    Ya siz liseye geçinde görün.Sınfı geçmek için öğretmenlere ağlayacaksınız.Bunlar ilkokul,ortaokul..Şanslı günleriniz…Bende sanıyorum yaparım lisede ama çok zor..Gelinde takdir alın lisede göreyim

    1. berkay dedi ki:

      Ben takdir alıyorum ne ayak

    2. aslı dedi ki:

      takdir alırsam fotografını çekerim ama

  6. mustafa dedi ki:

    gökçe arkadadaş ımıza katılıyorum.mesela şimdi benim karnem ortalamam 82.58 gibi bir şey.şimdi öğretmen öğretmen olmadıktan sonra hiçbir şeye yaramaz.

  7. onur dedi ki:

    Ben de liseye geçicem takdir alıcam 6 da 5 te takdir almak kolay tabi.

  8. lisesi dedi ki:

    siz liseye gelin ben sizi o zaman görücem. taktir teşekkür neymiş sınıf geçme hesaplıyacaksınız. !

    1. bilinmez dedi ki:

      Biz de bilyz lisenin zorluğunu ama yapan yapıyo takdirlei teşekkürleri alıyo.Zaten insan lisede olsa bile en iyisini yapmaya çalışır

    2. Eyüp dedi ki:

      Aynen kardeş çok haklısın :)

  9. 1 2 3 4
YORUM YAZ