Okullar Ne Zaman Açılacak 2014 2015

Okullar Ne Zaman Açılacak 2014 2015
  • 10.06.2013

Sevgili öğrenciler ve değerli veliler 2016 2017 eğitim öğretim yılı okullar ne zaman başlıyor, bir eğitim öğretim yılı sona erip yaz tatiline girerken öğrencilerimiz ve velilerimizin bugünlerde merak ettiği bir hususta, okullar ne zaman açılacak hususunda bilgilendirmek istedik. Bilindiği üzere 2016 2017 MEB Resmi İş Günü çalışma takvimi geçtiğimiz günlerde yayınlandı. Buna göre okullar ne zaman açılacak 2014 belli oldu.

ogrenciogretmen

Resmi takvime göre 2016 2017 Eğitim Öğretim yılı 16 Eylül 2013 Pazartesi günü başlayacak. Yine her sene olduğu gibi ilkokul 1. sınıf ve okul öncesi öğrencileri okula büyüklerinden 1 hafta erken başlayacaklar. Bu durumdaki öğrencilerin oryantasyon eğitimine tabi tutulması gerektiğinden 9-13 Eylül 2013 tarihleri arasında okulda bulunacaklardır.

2016 2017 Eğitim öğretim yılının birinci dönemi 24 Ocak 2014 Cuma günü sona erecek. 27 Ocak – 7 Şubat tarihleri arasında yarı yıl tatilini yapacak olan öğrenciler için ikinci dönemin ilk zili 10 Şubat 2014 Pazartesi günü çalacak. 13 Haziran 2014 tarihinde ise yaz tatiline girilecek. Bu yazımızda sizler için okullar ne zaman açılıyor 2016 2017 konusunda resmi bilgileri aktardık.

Okullar Ne Zaman Açılacak Konusu İle İlgili Sorularınızı ve Yorumlarınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

 

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. ayten-ara dedi ki:

    Liselerin-okulu-ne-zaman-aciliyor

  2. kenan dedi ki:

    ben 7 ye geçcem teşekürüm var

  3. Almina Yiğit dedi ki:

    teşekkür ederim bu bilgiler için sağolun.

  4. sinem kara dedi ki:

    okular ne çabuk açılıyor

    1. ela dedi ki:

      yıllar geçtikçe büyüyoruz

  5. melisa dedi ki:

    ya o değilde şimdi ben liseye başlıyorum ama 2. tercihler yapıldı ve 16 eylülde açıklanacak yani tam okulun başladığı zamanda. bu iş nasıl olacak?

  6. tuğrul dedi ki:

    lise 3 oldum.
    fen lisesindeyim.
    ilköğretim matematik fen lise biyoloji dersine ihticı olan var mı ?

    1. murat dedi ki:

      var ben

      1. sinem kara dedi ki:

        meraba murat

        1. kenan dedi ki:

          murat kim

  7. gülçin dedi ki:

    bende 8 e geçtim herkes 8. sınıfın çok zevkli olduğunu güzel geçtiğini söylüyo ama yinede son senem olduğu için tedirginim bir ana önce okullar açılsın ve bitsin

  8. Azra Uğur dedi ki:

    Yaz tatili çok erken bitti uff

  9. cebrail dedi ki:

    nerede kaldı bu okular

  10. ali dedi ki:

    beyler ben lise 2 deyim şimdi lise 1de zorlanacaksınız çok ciddiye alın gerisini halledersiniz ben ciddiye almadım ilk dönem 2 tane zayıfla geldim sonra ikinci dönem hepsini düzelttim ve yıl sonu notunda zayıfım kalmadı sınıfı 62,94 puan ile geçtim. okuldayken tatili özlüyordum ama tembel olmak hiç işi bişey degil bunu unutmayalım yeterki. bu sözlediklerim liseye yeni geçenler için öğüt olsun arkadaşlar :)

  11. gül dedi ki:

    lıseler de mı 16 eylul de acılacak

  12. Büşra orta okul 6 dedi ki:

    üffffff bu okullarda isanı bıktırıyor iyki yaz tatilindeyiz ama tatil biraz kısa

  13. elif dedi ki:

    bende bu sene anadolu lisesini kazandım lise 1 yanii umarım her şey ii olurr derslerden korkum yok ama arkadaş ortamı beni korkutuyo ama ben kendim olursam umarım her şey ii olcak

  14. Lise 4 dedi ki:

    lise 1 i geçin gerisi kolay okul bana göre çok kolay kopya çek geç çok kolay lise 4 şuan bn :)

  15. Tolga dedi ki:

    Arkadaşlar ben okulu çok özledim. Neyseki 16 eylül’deymiş

    yoksa 2.3.4. sınıfta olduğu gibi 24 eylül’de başlamıyor.

    1. maya dedi ki:

      aynen bende cok ozledım

    2. sinem kara dedi ki:

      meraba tolga ben yedinci sınıftayım

  16. theserbestöğrenci dedi ki:

    PMYO YA 2 SENE KALDI :D

  17. serra dedi ki:

    Kezban olan insanlarla dalga geçen aptallardır…

    1. lrem dedi ki:

      ne alaka

      1. serra dedi ki:

        Ne alaka haa? Sen in aşşaıya da bir bak yaa orda bir kız duygularını ifade etti diye ona küfürler savuruyorlar bir de sen ne alaka yazıyorsun. Ben böyle aptallıklara gelemem. Kız karşılık vermediği için ben verdim onun yerineişte o alaka :)

  18. eda dedi ki:

    7. sınıf hiç zor değil ya korkmayın

    1. rumeysa dedi ki:

      bende yle düşünüyorum zaten

    2. ömer dedi ki:

      8. sınıf nasıl acaba

      1. ALİHAN GÜLEÇ dedi ki:

        ÖMER AKLIN VARSA ÇALIŞ ÇALIŞMAZSAN İŞİN ZOR

      2. testere dedi ki:

        hayallerin ve amaçların varsa cennet ama birini seversen araf

      3. telli dedi ki:

        müthiş
        çok güzel geçeçeğine emin ol

    3. beyza dedi ki:

      gerçekten mi

  19. cimcime dedi ki:

    allaha şükür ben 12 ye geçtem okul hayatı çook güzeldi tabi zorluklarıda var ama ünivarsite sınavı var benim içinde azda olsa korkuyorum işallah bir yeri kazanırım

    1. Ayşe Özçelik dedi ki:

      Sevgili cimcime
      bir yeri kazanmak değil iyi bir yeri kazanmak lazım !
      bir yeri herkes kazanıyor…
      öyle değil mi ?
      Aklını başına topla

  20. melıke dedi ki:

    ya 16 eylül değilde 28 eylülde açılsa okullar :D :) cok iyi olur.

    1. burak dedi ki:

      o zamanda okullar 28 Haziranda kapanırdı.bu eğitim sistemi böyle:/

    2. testere dedi ki:

      neden melikecim

  21. dilo dedi ki:

    ya ben 7.sınıfa geçtim biraz korkuyorum benim kuzenler diyo çk zor 7 diyo ben 7.sınıf olduğuma inanamıyorum ya xD :D

    1. ayşe dedi ki:

      Dilo hiç korkma canm 7 kolay ben bu sene liseye gectim inşallah sınıfı gecersin güzelim

      1. Mete dedi ki:

        Ayşe Sen Lise 1.Sınıfa Gectin Heralde Ama Lise 1 Çok Zor İyi Çalışıp Geçmek Lazım Ama Kalma Durumu Olayı Gergin Hale getiriyor Aslında Herşey Milli Eğitimin Suçu 8 Sene Geçirdiler Şimdi Bırakıyolar Ben Anlamadım nasıl iş Bu

    2. rfdöyfşf dedi ki:

      benim en kolay sınıfım dı 7,sınıf şu an 12 sınıfA GEÇTİM :D

  22. Doğa dedi ki:

    7. sınıfa geçtim. Korkuyorum aslinda her dönem tesekkür alıyorum arkadslarım zor diyor ve 7. sınıfta bisey alamazsın dıyor sizce 7. sınıf nasıl ?

  23. Serhat Çelik dedi ki:

    Lise 1’e geçtim hakkımda hayırlısı olur İnşallah keşke açılmasa okullar lise zor diyorlar..

    1. ceylan dedi ki:

      ayvayı yedin lise çok zor ilk seneyi atladırsan gerisini oynaya oynaya bitirirsin tabi meslek lisesisen :D

      1. serra dedi ki:

        Yahu bu kadar büyütmeyin gözünüzde liseyi ya. Bence çalışınca kolay lisede okumak. İnsanların moralini bozup da ne yapacaksınız? Yok sen başarılı olamadın diye o da mı başarısız olacak? Valla ben seni ve senin gibileri anlamıyorum. Benim çevremde de senin gibi pek çok insan vardı. Ama ben onlara kanmadım. Çalıştım ve kazandım bu işi. Ya insanlar buraya bir teselli bulmak için giriyor ama sen gel morallerini -eğer moralleri varsa- onu sıfıra indir. İnsanlara kötülük yapmayı ne kadar çok seviyorsun demek ki…

        1. testere dedi ki:

          katılıyorum

        2. liseli dedi ki:

          bencede

      2. nurşin dedi ki:

        hiçte öyle degl cnm çalışmassan başarı yokkk bunu unutma ben meslek lisesinde okuyorum çalışan herkes herşey yapabilir tabi kendilerine güveniyorsalar ceylancım

    2. ece dedi ki:

      Ben ilkokulda her sene takdir alırdım hatta ilkokulu bitirdigimde diploma puanım 95 ti lise1 de sınavlara gece gündüz çalışmama ragmen sınıfı bile zor gectim. Ee KemalHasoğlu Lisesinin farkı :) su an 11. Sınıfa grctim cok rahatım. Lise 1 i bitir rahatlarsın :D

  24. elif dedi ki:

    ben de 8e geçtim

  25. sehri dedi ki:

    keşke okullar yarın başlasa çünkü hem özledim hemde 6. sınıfa geçtim

  26. Anonim dedi ki:

    Bende 10.s

  27. serra dedi ki:

    Ben lise ikiye geçtim. SBS stresini atlattım sırada ünıversite sımavı var ve ben buna hazır hissediyorum. Ayrıca Tercihleri sıkıntı etmeyin çünkü yeni yazıldığınız okul da da mutlu olabilirsiniz. Benim başıma geldi çünkü. Anlatacağım ki stres yapmayın bunu. Benim dersanem kapandı ve ben başka bir dersande tercih yaptim. Benim ortalamam 386 ydı ve ölü tercih yaptım. Çok üzülmüştüm ama gereksizmış hocalarım ve arkadaşlarımla bu okulda çok mutluyum. Siz de benim gibi işinizin sonu hayırla biter :)

    1. serhat dedi ki:

      hazır hissetmek önemli degil başarmak önemli bence

      1. serra dedi ki:

        Hazır olunca başarırsın bence. Çünkü rahat hissedersin o zaman ve bu işi stres yapmassın

  28. nurdoğan dedi ki:

    ben liseye geçtim ve biz yaptığımız tercihlerin belli oldumu diye sormak istedim ve nezaman

    1. songül dedi ki:

      inanki bende çok merak ediyorum acaba hangi lise çıktı

  29. mustafa dedi ki:

    nilay çok güzel

  30. Zeynep dedi ki:

    8 e geçtim ve çok korkuyorum liseye geçenlere soruyorum 8.sınıf kolaymı??

    1. rabia dedi ki:

      çok basitt

      1. damla dedi ki:

        bencede tatlım çok basit tabi çalışana başarılımısın sen ona göre cevap vereyim dedim eğer başarılı değilsen sana zor gelebilir tabi bende bu sene üniversiteye geçiyorum kolaymı bilemiyorum ama çalışkan olduğum için hiç korkmuyorum bence sende benden örnek al

    2. serra dedi ki:

      Bence de çok basit yaa aslında her yıl basit çünkü her şeyi kademeli bir biçimde öğreniyoruz. Sen bunu bence takmamalısın. Diyelim bu yollardan geçmiş bir akraban var veya bir arkadaşınve sana önündeki senenin çok zor olduğunu söylüyor kesinlikle aldırma çünkü hiç dr öyle değil. O sınıfa alışınca dersler sana hafif gelecek inan ki. :) :D

    3. KAan dedi ki:

      Lise 1 i gördüğün zaman 8.sınıfa şükretceksin inan bana ve 8.sınıf çok güzeldir dersler hafiftir vede hocalar hep iyi davranırlar sana tavsiyem tadını çıkart ..

      1. serra dedi ki:

        hiç de öyle değil bence. 9. sınıfta yeni tanıdığın hocalarınla ve derslerindeki başarılarınla da mutlu olabilirsiniz. hem insanların moralini bozarak nereye varılır ki?

    4. Mislina dedi ki:

      Tatlım bende lise 2 ye geçtm 8. Sınıf ve lise 1 çalsırsan çok kolay ama çalsmazsan 1. Sınıf bile zordur terci

    5. ayşe dedi ki:

      Çok kolay canım

    6. Hilal Tuğçe dedi ki:

      korkma bir şey olmuyor 8.sınıf o kadar da zor değil ama fene biraz dikkat etmeni tavsiye ederim lise 1 zor mu acaba daha tercihler açıklanmadı ama

    7. izollu dedi ki:

      bence 8. Sınıf zor ama çalışan yapar bende liseye geçtim

  31. Zeynep dedi ki:

    Ben 8 e geçtim ve çok korkuyorum :(

    1. serra dedi ki:

      Niye bu kadar büyütüyorsunuz anlamıyorum yani. Sakin olun ve biraz düşünün bence. Çalıştıktan sonra her şey kolaydır.

      1. serhat dedi ki:

        doğru diyorsun okul çalıştıktan sonra çok kolay arkadaşlar okuldan korkmayın o sizden korksun siz okuldaki dersleri düşünmeyi bırakıp üniversite sınavına bakın o işte çok zor korkulacak olan bu işte üniversite sınavına çok çalışın bende bu sene 12.sınıfa geçtim beni korkutan sınav ünüversite sınavı allah hepimizin yardımcısı olsun

        1. azat nazar dedi ki:

          bende lise 3 geçtim ama korkuyourum zormu dersler arkadaşlar yardımcı olun..

          1. serra dedi ki:

            Ben lise 2 ye geçtim ama her sene zordur diye tutturuyorlar brnce onları kaale dahi hiçbir şeyi gözünde büyütme. Büyütme ki başarılı ol ama böyle diyorum ama sakın bunu bir kibir haline getirme tamam mı? :)

  32. alev dedi ki:

    bnde 7. sfa gçtm çok hecanlı ve mtlym umrm bu sfr tkdr alırm bylcne bşka bir şhre gidrmmmmmmmm

    1. yok dedi ki:

      insan gibi konuşursan bizde anlarız

      1. yagmur dedi ki:

        anlamıyosan o senin sorunun bence gayet anlaşılır bi şekilde yazmış arkadaş yada sen geri kafalısın anlıyan anladı bile :))))

      2. emine dedi ki:

        haklısın.

  33. shzenlees dedi ki:

    arkadaslar 22 temmuzdan hesaplayabilir misiniz okulun açılmasına kaç gün var ben alman bizim okul zamanları farklı bekliyorum cevap tesekkür

    1. semih buzkurt dedi ki:

      hacı okular hangi gün hangi zemnan acılacak anlamdım ben bana soylesinnnnnnnnnnnnn

  34. osman dedi ki:

    7.sınıfa geçtim çok korkuyorum zor olur diye ama şimdiden çalışmaya başladım ama annem güzel geçer diyor çünkü bu yıla kadar 1 teşekkürüm var oda okul değiştiği için

    1. esra dedi ki:

      Benimde bir teşekkürum var ancak 7. Sınıf kolay bence iyi çalışırsan takdir alırsın

      1. NEFİSE dedi ki:

        bende 7. sınıfa gectım . bence korkma . ben birtek seyden korkuyorum . oda yenı okula baslıyacagım . tanıdıgım kimse olmayacagından yanlız kalmaktan korkuyorum . onun dısında derslerden falan korkum yok . ben taktır almıstım . sende taktır alırsın merak etme . ancak taktır almak için çok çalışmalısın . :))

      2. tuanna dedi ki:

        ben 5e gectim kolay mi (bu sartlara gore) :-(

        1. elif dedi ki:

          ne zoru 5. sınıf kolay. tabi ben 8e geçtim bana kolay geliyor.

  35. dilek dedi ki:

    Sılaya laf atıyosunuzda düşünün 4.sınıfa geçmiş bi kız doğruyu yanlışı nerden bilebilir ki içinden gelmiş yazmış küçümsemeniz mi lazım!!!!! gereksizsiniz hepinizzz insanlara laf söylemek size o kadar basit geliyor ki karşındakinin insan olduğunu düşünmüyosunuz hele de bi çocuk.

  36. mehmet ali dedi ki:

    ben hiç sevinmiyorum lisede kaldığım için tekrar okuyacağım.d .d

  37. Zeynep dedi ki:

    Liseye geçtim bakalım napcaam

    1. serra dedi ki:

      Ya bu lise işini bence çok büyütmeyin bence yani liseye gelince galaksi ya da boyut atlanmıyor sadece bir merdiven basamağı ben de senin gibi hissetmiştim 8. Sınıfı bitirince ama gerçekten çok büyütülecek bir mevzu değil. Dersler de kolay yani bişey yok derslerden ksilnikle korkma!

  38. Mert dedi ki:

    Ne üzülüyon bende de aynı şey oldu ben şuan cok mutluyum .
    Sıla duygularını ne yazıon kızım yorumlara ne gerek war yazmışın
    4,5,6 satır boşu boşuna yorum yazıyon.
    Hadi yazdın diyelim bu insanlar nababilir.
    Yani adam akıllı yorum yazarsanız sevinirim.
    Bide o 5inci yerine . koysan daha iyi olur boşu boşuna satır israfı.
    Hadi hoşçakalın…

    1. semih buzkurt dedi ki:

      mert sen sınıfa gec tiysen bende ünefesteye gectim ln sılayla yani kuzenimle dalka gecrsenis sonu cok kotü olur ona gore ln götverenlerin cocukları

  39. victor dedi ki:

    pardon sıla ben 8 e gectim senin gibiler 5 e gectigi zaman sadece 1 hafta şokta kalıyorlar. sonra eskisinden daha iyi oluyorlar.

  40. boyka dedi ki:

    vaybe 1 ay kalmıs :D zaman su gibi :D

  41. veli dural dedi ki:

    6.sınıfa geçtim umarım güzel olur sınıfı geçtiğim için hazırlık yapıyorum sizinde yapmanızı tavsiye ederim bence yapın çok güzel he birde tablet verilicekmiş öyle duydum doğrumu

  42. deniz dedi ki:

    bu sıte sayesınde ne zamna gdecgımı ogrendım :D ☺☺☺☺

    1. akdeniz dedi ki:

      valla yemin et

  43. Özkan dedi ki:

    İçinde saklamış kız bu kadar şeyi. Ama sorduk mu?

  44. sıla dedi ki:

    b4. sınıf öğrencisiydim ama şimdi 5 e geçtim 14haziran o kadar çok ağladım çünkü 4 sene boyunca sevinçlerimi üzüntülerimi paylaştığım öğretmenimden ayrıldım bu yaz biraz hüzünlü geçicek herhalde geçen senelerimde yaz tatillerimi 3 ay kıs bir zaman dilimi öğretmenimi ve arkadaşlarımı tekrar görüceğim hevesiyle yaz tatillerini atlattım ama artık sınıf arkadaşlarımı ve beni ayıracaklar belki bazı sınıf arkadaşlarımla aynı sınıfa düşebilirim ama çok nadir inşallah 5inci sınıf öğretmenlerime alışırım bilgi için teşekkürler

    1. lort dedi ki:

      Sıla malmısn ?

    2. taner dedi ki:

      Allahm yarabbim.
      niye benim ülkemin kızları geri zekali :((

      1. sanane dedi ki:

        lütfen genelleme yapmayalım ama haklısın arada istisnalar çıkabiliyr yoksa kızlar erkeklere oranla daha zeki

        1. osman dedi ki:

          ben öyle düşünmüyorum

          1. yagmur dedi ki:

            senin düşüncen önemli değil zaten::)))

      2. semih buzkurt dedi ki:

        aynen hacı:D

    3. fatoş dedi ki:

      ah ah… canım sen dırekşınırsın demi.

    4. sıapsds dedi ki:

      deme ya çok üzüldüm bak :( inşallah alışırsın hocalarına kezbansu

    5. Fatma dedi ki:

      ayy kıyamam sana bak şimdi üzüldüm allahın kezbanı

    6. Nilay. dedi ki:

      Duygulandım Sıla.

      1. osman dedi ki:

        ya biraz olumlu olun bende okuldan ayrıldığımda üzülmüştüm simdi çok rahatım sıla hiç merak etme sene öyle bir geçiyor ki anlayamazsın ben bi açtım gözlerimi 7. sınıftayım ne olduğunu anlamadım

    7. Mustafa dedi ki:

      Sıla tam kezban ya

    8. mineceren dedi ki:

      ayyy sıla üzüyorsun insani

      1. sinem kara dedi ki:

        bu oıkul amaçları çok güzel bayıyılırım okula ben sinemsem kazanacam mesleğimi tutacam miceren benimle küsen bende katılıyorum sana haksızlı yapıyorsu tamam şerz olsun

    9. asdfg dedi ki:

      Sılacım sen umarım bu herkese kezban diyen, herkesi eleştirmekten zevk alan zeka gerisi insanlardan dolayı üzülmüyorsundur.
      Beyinsizler! Farkında mısınız 10 yaşında bir kıza saldırıyosunuz. Şu an o kızın hayal dünyası hepimizden daha duru, daha berrak. Buraya hepimizin yaşadığı ortaokul durumunu yazmış, niye bu kadar abartıp birbirinizi gaza getiriyorsunuz.
      ya, kezban… aptal sözcüklerle birbirinizi etkileyeceğinize biraz şu dünyaya bireysel bakın. tektipleşiyorsunuz, farkında değilsiniz.

      1. asdfg dedi ki:

        sılacım, ben bu sene üniversiteye geçtim. senin yaşında bir yeğenim var. duyguların çok açık, anlıyorum.
        ama inan şimdi üzüldüğün arkadaşların gelecekte aklına bile gelmeyecek.
        o kadar arkadaşlar çıkacak ki karşına dostlarından başka kimseyi hatırlamayacaksın.
        allah yolunu açık etsin bitanem.

        1. serra dedi ki:

          Senin gibi düşünüyorum. Bu yıl ben de lise ikiye geçtim. İnsanların morallerini bozmak için ellerinden geleni yapıyorlar. İnsanlarla dalga geçiyorlar. Herhalde kendilerine aynadan bakmıyorlar. Ne zannediyorlarsa kendilerini artık…

YORUM YAZ