Lise Kayıtları Ne Zaman Başlıyor 2014 2015

Lise Kayıtları Ne Zaman Başlıyor 2014 2015
  • 01.06.2013

2016 2017 – Liselere Kayıtlar Ne Zaman Başlayacak

lise kayıt tarihleri 2016 2017, lise kayıtları ne zaman başlayacak

2013 SBS Yerleştirme Sonuçlarına göre bir liseye yerleşmeye hak kazanan öğrencilerin liselere kayıtları 12-16 Ağustos 2013 tarihleri arasında yapılacaktır.

Ortaöğretime Yerleştirme Puanı’na (OYP) göre gerçekleştirilen yerleştirme sonuçları, www.meb.gov.tr ve https://e-okul.meb.gov.tr internet adresinden yayımlanmaya başlandı. Öğrenciler TC kimlik numarası ve doğum tarihiyle sonuç bilgilerini bu adreslerden öğrenebiliyor.

SBS Yerleştirme Sonuçları İçin Tıklayın

YERLEŞTİRME SONUÇLARI 6 AĞUSTOS’TA AÇIKLANDI Kayıtlar 12-16 Ağustos Arası

12-16 Ağustos 2013 (Saat: 17:00’ye kadar) : Yerleştirme Sonuçlarına Göre Asıl Olarak Kazanan Öğrencilerin e- Okul Sistemine Kayıt İşlemleri

16 Ağustos 2013 (Saat 19:00) : Yedek Kayıt Dönemi İçin Boş Kontenjanların ve Yedek Kayıt Hakkı Kazananların İlanı

19 Ağustos 2013 (Saat 08:00) 29 Ağustos 2013 (Saat 17:00) : Boş Kontenjanlara Yedek Listede Yer Alan Öğrencilerden Kayıt Hakkı Kazananların İlanı ve Kayıt İşlemleri

> Yedek kayıt döneminde, boşalan kontenjanlar için yedek listede yer alan sıradaki öğrenciye kayıt hakkı verilmesi işlemi, 26 Ağustos 2013 saat 17:00’ye kadar sistem tarafından otomatik olarak yapılacaktır. 19-26 Ağustos 2013 tarihleri arasındaki yedek kayıt dönemi içerisinde yedek listeden kayıt hakkı kazanan sıradaki öğrencilerin ilanı her gün saat 19:00 da açıklanacaktır.

> 26 Ağustos 2013 saat 19:00 itibariyle kayıt hakkı kazandığı açıklanan öğrencilerin kayıtları 29 Ağustos 2013 saat 17:00’ye kadar devam edecektir.

> Yedek listeden kayıt hakkı kazanan öğrenciler https://e-okul.meb.gov.tr internet sayfasından ve Mobil Bilgilendirme Servisi aracılığıyla gönderilen SMS’ler ile kayıt durumlarını takip edebileceklerdir.

Kayıt Hakkı Kazanamayan Öğrenciler İçin Sınavsız Alan Lise Kayıt Tarihleri;

Sınavsız öğrenci alan ortaöğretim kurumlarının “çok programlı liselerin (ÇPL) bünyesindeki genel liselerin, imam hatip liselerinin ve meslek liselerinin” 9. sınıflarına yeni öğrenci kayıtları, 12-29 Ağustos 2013 tarihleri arasında e-kayıt sistemi ile elektronik ortamda yapılacaktır. Sınavsız öğrenci alan çok programlı liselerin bünyesindeki genel liselere, imam hatip liselerine ve meslek liselerine kayıt yaptırmak isteyenler bölge sınırlaması olmaksızın 10 (on) adet okul tercihi yapabilecektir.Öğrenciler hem imam hatip liselerine hem meslek liselerine hem de ÇPL bünyesindeki genel liselere kayıt yaptıramazlar.

Düz Lise Kayıtları Ne Zaman Başlıyor ve Bitiyor 2013, Düz Lise Son Kayıt Tarihleri 2013,Düz Liseye Kayıtta Ücret Bağış Verilecek mi Zorunlu mu 2016 2017

2013 Düz Lise Kayıtları Ne Zaman Yapılacak,Düz Lise Kayıt Tarihleri 2016 2017

eokul-meb.com

 

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. sevim dedi ki:

    merhaba arkadaşlar açık tan okuyan varsa bna bi mesaj atsın

  2. sevim dedi ki:

    ben çalışamıyom sınava sınava çalışmak için bi test falan varmıo

  3. güven dedi ki:

    yaben acık ta okuyum da duz liseye gitmek istiyom bu mumkun mu

    1. ezgi dedi ki:

      Şartlara uyuyorsan mümkün

  4. asya ayten dedi ki:

    ben imam hatip lisesini tavsiye etmiyorum çünkü ben sınıfta kaldım çok çalıskan olmama rağmen fakat beni sınıfta bırakmak için ellerinden gelen herseyi yaptılar şimdi bakalım sınıfta kaldım ama eğer biraz çaba harcarsam güzel bir liseye yazılabilirim

  5. eray numan dedi ki:

    2013 Meslek Liseleri e Kayıt Sonuçları İçin tıkla ögren

  6. mehmet dedi ki:

    abi lise kayıtları ne zaman bitecek

  7. ELİF dedi ki:

    ya arkadaşlar babam şehir dışında bnım tercih kaytlarımda arbaının içde bamanda arbyla gitti peki ben nası olcak babam 30 ağstosta gelcek kayıt yapbilirmiyim ben

    1. ELİF dedi ki:

      lütfen cevap verin:(

  8. Ceren dedi ki:

    Bu yıl diploma ile girebilir miyiz?Girebilirsek son gün ne zaman

  9. salim dedi ki:

    kardeşler ben 300 puanla hangi liseye gidebilirim

    1. sevim dedi ki:

      fatih lisesine saglıga belki eger tanıdıgın falan varsa yardımcı olurla

  10. Elif dedi ki:

    Ben bir Anadolu lisesini kazandım ama başka bir Anadolu lisesi istiyorum ve istediğim okulda yedeklerdeyim şuan asil oldugum okula kayıt yaptırsam yine de yedeklerde oldugum diğer okul çıkarsa ona geçebiliyor muyum ? Yardmcı olur musunuz

    1. bilgiç dedi ki:

      Evet geçebiliyorsun.Ama kazandığın okula kayıt yaptırmasan ne yedekte bulunduğun okula nede herhangi bir anandolu lisesine geçiş yapamazsın düz liseye gidersin veya meslek lisesine.

  11. Elif dedi ki:

    Ben bi Anadolu lisesini kazandım ama başka bi Anadolu lisesi istyrm ve istedgm okulda yedeklerdeyim şuan asil oldugum okula kayt yaptrsam yne de yedeklerde oldugum diğer okul çıkarsa ona geçeblyo muyum ? Yardmcı olur musunuz

    1. sana nee dedi ki:

      Evet geçebiliyorsun.Ama kazandığın okula kayıt yaptırmasan ne yedekte bulunduğun okula nede herhangi bir anandolu lisesine geçiş yapamazsın düz liseye gidersin veya meslek lisesine. ;)

  12. Emre dedi ki:

    Ben bi Anadolu lisesini kazandım ama başka bi Anadolu lisesi istyrm ve istedgm okulda yedeklerdeyim şuan asil oldugum okula kayt yaptrsam yne de yedeklerde oldugum diğer okul çıkarsa ona geçeblyo muyum ? Yardmcı olur musunuz

  13. kubra. dedi ki:

    Gecen sene yedege kalanlar cevaplasin lutfen :

    Yedekleein girme olasiligi kactir? Mesela 120 kisilik kontenjani olan bi okulun 119. yedegiysen zor degil mi?

    1. şevval dedi ki:

      40. yedeksen bile giremezsin 120 kişilik kontenjanda ancak ilk 10 a falan giriceksin belki girersin

  14. alperen dedi ki:

    arkadaşlar liseler için son kayıt zamanı 16 ağustos saat 17.00 a kadar diyo malesef bizim okulun modemi yanmış başka okuldan belgeleri ala biliyomuyuz acele cevapp

  15. songül dedi ki:

    Arkadaşlar anadolu imam hatip lisesine kayıt yapmak için gerekli belgeler neler lütfen :(

    1. rümeysa dedi ki:

      diploma we birkaç adet fotoğraf,o okulu kazandına dair belgenle git ama yine de araştır kardeşim,ben mezun oldum benm zamanımda bu şekilde idi. sor sen bilene,okuluna sor. imam hatip farklı sistem uygulamaz bence

    2. seren dedi ki:

      İmam Hatip Lisesi Ve Anadolu İmam Hatip Lisesi’ ne Kayıt Yaptıracakların Getirmesi gereken Belgeler:

      Anadolu İmam Hatip Lisesi Kayıt Evrakı:

      1. SBS sınav sonuç belgesi (Mezun olduğu okuldan onaylı)
      2. İlköğretim diploması (Aslı)
      3. T.C Kimlik numarası bulunan kimlik fotokopisi
      4. Dört (4) adet vesikalık fotoğraf
      5. Dört (4) adet mektup zarfı
      6. Üç (3) adet taahhütlü posta pulu
      7. İki (2) top fotokopi kağıdı

      İmam Hatip Lisesi (Normal) Kayıt Evrakı:

      1. İlköğretim diploması (Aslı)
      2. T.C Kimlik numarası bulunan kimlik fotokopisi
      3. Dört (4) adet vesikalık fotoğraf
      4. Dört (4) adet mektup zarfı
      5. Üç (3) adet taahhütlü posta pulu
      6. İki (2) top fotokopi kağıdı

  16. Ece dedi ki:

    Ben saglik meslek lisesi kazandim ama istedigim saglik meslek lisesinde 3.yedekteyim sizce kazandigim diger sagliga on kayit yaptirsam yedeklere gecis yapabilirmiyiim lutfen cevaplayiin

    1. songül dedi ki:

      eğer kazandığın diğer sağlığı istiyorsan git ama yedek te olduğun sağlık lisesi ise demek ki çok kişi istiyor muş ki yedekte kalabildin o yüzden bence kazandığına kayıt yaptırıp işini garantile

  17. melissa:) dedi ki:

    arkadaşlar lise kaydı için gerekli belgeler neler?

    1. Gökhan dedi ki:

      Anadolu Liselerine Kayıt İçin Gerekli Belgeler
      1. İlköğretim Diplomasının Aslı
      2. Kazandı Belgesi (Mezun Olduğu İlköğretim Müdürlüğünden Onaylı)
      3. 10 TL´lik Posta Pulu
      4. 4 Adet Mektup Zarfı
      5. Kesin Kayıt Zarfı (Okula Gelindiğinde Okul Aile Birliği´nden Temin Edilecektir)
      6. Kesin Kayıtlar Sabah 10.00-12.00 Saatleri İle Öğle 14.00-16.00 Saatleri Arası Yapılacaktır
      7. Kesin Kayıt İçin Öğrencinin Birinci Derece Yakını (Anne Veya Babası) Okula Gelmesi Gerekmektedir
      8. Nüfus Cüzdanı Fotokopisi
      Fen Liselerine Kayıt İçin Gerekli Belgeler
      1) Öğrenim Belgesi aslı
      2) Nüfus cüzdanının fotokopisi
      Yatılı okuyacaklar için
      1) Sağlık raporu ( Pansiyonda kalmasında sakınca olmadığına dair.)
      2) Vukuatlı nüfus kayıt örneği(Yatılılık işlemlerinde kullanılacaktır)
      3) Aile durum beyannamesi(EK-1) Okuldan temin edilecek ( Aile durum beyannamesine ve ekli belgelere göre öğrencinin paralı / parasız yatılı durumu belirlenecektir.)
      4) Burslu ise mezun olduğu okuldan burslu olduğuna dair belge
      Not: Bu evrak kayıt için gerekli değildir.
      Eksik olan belgeler daha sonra da tamamlanabilir.
      Anadolu Öğretmen Liselerine Kayıt İçin Gerekli Belgeler
      1. Sınav yerleştirme sonuç belgesinin aslı ( Mezun olduğu ilköğretim okulundan onaylı)
      2. İlköğretim Diplomasının aslı
      3. Nüfus cüzdanının aslı ve fotokopisi
      4. Velinin nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
      5. 2 Top A4 fotokopi kağıdı
      6. 20 TL’lik posta pulu ücreti
      7. Öğrencinin 6,7,8.sınıfta sınıf tekrarı yapmadığını gösterir belge
      OKUL PANSİYONUNA ÖĞRENCİ KABUL EVRAKLARI
      a) Yatılı okumasına engel olacak bir hastalığı bulunmadığına dair resmî sağlık kuruluşlarından alınacak rapor.(Hastanelerden alınacaktır)
      b) Nüfus cüzdanının fotokopisi
      c) İlgi Yönetmeliğin 5 inci maddesinin (e) bendindeki açıklamaya uygun olarak hazırlanmış ailenin maddî durumunu gösterir beyanname (Ek:1),
      d) Aile nüfus kayıt örneği (Nüfus Müdürlüğünden alınacaktır)
      e) İkametgah belgesi
      f) Sınavın yapıldığı ders yılında tasdikname ile uzaklaştırma veya daha ağır bir ceza almadığını ve sınıfını geçtiğini gösterir belge.(Mezun olunan İlköğretim okulundan alınacaktır)
      g) Yönetmeliğin 17.maddesi çerçevesinde Öğretmen çocuğu kontenjanından faydalanmak isteyen öğrenciler için:
      Velisinin öğretmen olduğuna dair belge ile birlikte görev yaptıkları yerleşim birimlerinde çocuklarının devam edeceği düzeyde okul bulunmayan öğretmen çocuklarından görevli oldukları il ve ilçe Milli Eğitim Müdürlüğünden alınacak “Görev yaptıkları yerde çocuğunu okutacak düzeyde okul bulunmadığını gösterir belge.(Bu durumda olanlardan EK-1 “ailenin maddi durumunu gösterir beyanname” istenmemektedir)
      h) Mezun olduğu okulda burslu veya parasız yatılı olduğunu gösterir belge.
      Meslek Liseleri Kayıt İçin Gerekli Belgeler
      S. No – Belgenin Adı – Belge Adedi ve İçeriği
      1. OGES Yerleştirme Sonuç Belgesi – Bilgisayar Çıktısı
      2. Diploma – Aslı
      3. Öğrenci Nüfus Cüzdanı – Aslı Ve Fotokopisi
      4. Veli Nüfus Cüzdanı – Aslı Ve Fotokopisi
      5. Sağlık Raporu – Aslı (Sağlık Ocağı Veya Özel Kurumlar Olabilir)
      6. Kan Gurubu Kartı – Aslı (Kimlikte Yazılı Değilse)
      7. Posta Pulu – 10TL’lik
      8. Fotoğraf – 4 Adet Yeni Çekilmiş
      9. Fotokopi Kağıdı – 2 Top A4

      ALINTIDIR.

    2. bugra dedi ki:

      bunlar cidden dogrumu

  18. merve dedi ki:

    arkadaşlar benim puanım adana anadolu lisesini tutuyor acaba fen lisesine geçiş yapabilir miyim?

    1. demet dedi ki:

      Adana Fen Lisesi’ne geçemezsin ,ancak özel fenler mümkün

  19. arya dedi ki:

    şırnak fen lisesini kazandım

    1. MURAT dedi ki:

      Bizim Okul OLuyor ..Disiplin üst düzeyde ona göre :) Cuma günleri müdür en az 30 dk konuşur ortam cok güzel :)

  20. esma dedi ki:

    Ben saglik meslek att bölümünü asil olarak kazandm ama hemşirelik istiyorum yedekteym ne yapmam lazım

    1. şevval dedi ki:

      senin yapabileceğin bişey yok yedeklerdende kazanmayı bekliyceksin bunu e okuldan takip et. ve bana kalırsa bölümünü değiştirme gayet iyi ben bi sağlıkçı olarak söylüyorum bunu sana

    2. serhat dedi ki:

      girmek istemediğin okula ön kayıt yap istediğin çıkarsa tekrar ona dönersin

  21. Nil dedi ki:

    yedek listedeyim,liseye giremezsem ne yapmam lazım ?

  22. seda dedi ki:

    lise kayıtları ne zaman başlıyacak ve son gün ne zaman

    1. dila dedi ki:

      12 ağustosta başlicak 16 da biticek

      1. eray dedi ki:

        özel liselerin kayıt tarihi nezaman

  23. merve dedi ki:

    Hiç bir lise kazanamdım? ne yapmam lazım?? İst/avcılarda oturyorum. Gidebileceeğim liseleri söylermisiz acill????

    1. ilayda dedi ki:

      imam hatibe gidebilirsin ya da bir düz liseye önemli olan üniversite zaten canım ama yinede sen bilirsin

      1. rümeysa dedi ki:

        her lise kazanamayan imam hatibe gitmemeli zaten puanları yükseldi herkes giremez.izmir de öyle

      2. sevim dedi ki:

        bence anadolu olabilir zaten sizin orda anadolu vr

  24. ali özer dedi ki:

    kayıtiçin istenen belgeler

  25. Merve dedi ki:

    Arkadaşlar ben düz meslek lisesine gitmek istiyorum kayıtlar ne zaman bilginiz varmı? Yardımcı olursanız sevinirim

  26. canan dedi ki:

    Merhaba ;
    Ben Liseye Kayıt İçin Bu Yıl Neler Gerekli Bİlmiyorum. Ayrıca Ön Kayıt- Kesin Kayıt Olayı N

  27. hasan dedi ki:

    arkadaşlar ben lise kayıt gununu anlayamdım tam olarak hangi gun Bilgi verrmsnz

    1. zehra dedi ki:

      12 ile 16 arası yapılıyo

      1. sevim dedi ki:

        12ve 16 arası yapılıyo ama bence hemn git çnkü yer kalmıyo

  28. seda dedi ki:

    Arkadaşlar kesin kayıdımız ne zaman başlıyor?

    1. Ceren dedi ki:

      12 Ağustos

  29. mehmet dedi ki:

    lise kaydına gitmem gerekiyormu şehir dışında olcam

    1. Rumeysa dedi ki:

      gerekmiyo velin gitse yeter ama seninde gitmende fayda var tabi

  30. seher dedi ki:

    lise kaydına öğrenci kendisi gitmek zorundamı il dışında oluyorum ggidemicem çünkü

    1. ilayda dedi ki:

      bildiğim kadarıyla gerekmiyor velin gitse olur zaten ama vesikalık resmin falan olsun velinde

  31. doğuş dedi ki:

    benim tahminim öyle

  32. doğuş dedi ki:

    yüzde 75

  33. 1 5 6 7
YORUM YAZ