Köyünü Kurtar Oyunu Oyna

Köyünü Kurtar Oyunu Oyna
  • 15.04.2014

E Okul oyunları Köyünü Kurtar Oyunu Oyna

Açıklama : Köyünü Kurtar oyunumuzda memleketinizde köyünüzdesiniz. Ve düşman askerleri köyünüzü işgal etmişler. Bir o tarafta bir bu tarafta gezip duruyorlar. Size düşen görev düşman askerlerini tek tek vurmak. Keskin nişancılığınızı göstererek onları teker teker temizleyin. R tuşuyla Şarjörü yenileyin, Space (boşluk) tuşuyla da yakın nişan alın. Mouse ilede ateş edebilirsiniz. E okul oyuncularına Kolay gelsin :)

koyu
Köyünü Kurtar Oyunu Oyna

 

 

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. knnooıh dedi ki:

    süper mükemmel

  2. BenimAdmKutay dedi ki:

    Cidden Çok Güzel Oyun Herkese Tavsiye Ederim.. O oyuna ben olsam oscar ödülü bile verirdim niye vermediklerini çözemedim..

  3. transformice dedi ki:

    süper oyun cunter1.6 gibi süper

  4. enes dedi ki:

    ne memleketi yabancı kasabalar mı memleketimiz

  5. ateş dedi ki:

    veletsiniz oğlum siz hala bu oyunlarda mısınız…

    VELETÇİKLERRR…….

    1. Berkay dedi ki:

      Hele bak bak mala bak bunu diyen velet mangıraft oynuyo aq en fazla 9 yaşında

    2. uğur dedi ki:

      DEVLET BU KADAR GÜZEL OYUN YAPMIŞ VE SEN BUNU
      KÖTÜLÜYORSUN
      NANKÖR

  6. serseri dedi ki:

    bebek oyunu mu oynuyonüz lan

  7. duygu dedi ki:

    aşırı berbat ve sacma bir oyun

    1. hasan dedi ki:

      hiçte saçma değil

  8. mustafa dedi ki:

    hayatımda gördüğüm en kötü oyun

    1. mustafa dedi ki:

      en kötü

  9. admin dedi ki:

    bana vercekler varsa gelsin

  10. gizem guner dedi ki:

    Bence guzel oyunlar var iyi yani gideri var

    1. cemre dedi ki:

      önce yazıyon sonrada sana cevap vermişler gibi konuşuyorsun

  11. gizem guner dedi ki:

    Bencede gideri var ne berbat oyunlar biliyorum onlarin yaninda bu oyunlar gayet iyi

  12. isa dedi ki:

    ben bir malım

  13. isa dedi ki:

    acayip güzel

  14. alper dedi ki:

    koduğum pkklıları tarafınızı bu kadar belli etmeyin uyduruk bir tane nişan oyunu alıp ‘köyünü kurtar’ demek ne demek hayret bir şey yahu hahah

    1. isim dedi ki:

      Cahilmisin çocuğum?

  15. Berk dedi ki:

    Ulan minecrafta yasak gelir mebin kendi sitesinde silahlı oyun var nasıl bir iş bu :/

    1. muhammed dedi ki:

      o zaman oynama

      1. cemre dedi ki:

        allahalla ister oynarım ister oynamam

    2. isim dedi ki:

      bu mebin kendi sitesi değil.

  16. efe dedi ki:

    guzel

  17. NAZLI dedi ki:

    çok güzel bir site bu yaa herkese tavsiye ederim

    1. ahmet bin muhallib dedi ki:

      marhaba arkadaşlar benim adım ahmet bin muhallib ben bir ürtüm beni bir gün olurda görürseniz bena maraba bali deyin yani ya ayıp denen bişey

      1. Ahmet dedi ki:

        Nasıl yani ?

        1. ilayda dedi ki:

          iyiyim
          sen?

          1. serdar dedi ki:

            bana versene ilayda

        2. cemre dedi ki:

          bu işin nasılımı var len

  18. can dedi ki:

    ben oynayamadım bileeee

    1. kamil dedi ki:

      ben de

  19. ceren dedi ki:

    hiç beğenmedim iğrenç

  20. emre dedi ki:

    kötü

    1. can dedi ki:

      oyundan anlaman görmen

      1. Yağmur sude dedi ki:

        Çok kötü onun yerine daha eğitici bişeyler koyslar daha mantıklı olurdu bence katılanlar :)

        1. mahsun dedi ki:

          aynen

          1. cemre dedi ki:

            sende aynen diyip durma len

        2. cemre dedi ki:

          bak öyle ALLAH`ı kırıyorsu kabullen (hayatta her istediğin olmaz) ALLAH`ın gücüne çok ağır gidiyor

      2. maraz dedi ki:

        berbat demeyin güzel deyin D:

        1. cemre dedi ki:

          yukarıda cemre yazılan yeri dikkatle oku!

YORUM YAZ