Ehliyet Sınav Sonuçları 2013

Ehliyet Sınav Sonuçları 2013
  • 08.07.2013

Ehliyet Sınav Sonuçları 2013 (29 Haziran Tıkla Öğren )

Ehliyet sınavı sonuçları 2013 2013 meb, Ehliyet sonuçları öğren, Ehliyet sınav sonuçları açıklandı tıkla öğren

Ehliyet Sınav Sonuçları 9 Temmuz’da açıklanmıştır

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından 2013 yılının ikinci ehliyet sınavı 29 Haziran 2013 Cumartesi günü yapıldı.  MEB Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğünün sınav uygulama ve açıklama takvimine göre 29 Haziran 2013 ehliyet sınav sonuçları 9 Temmuz 2013 Salı günü  açıklandı Sürücü adaylarının başarılı olup ehliyet almaya hak kazanmaları için İlkyardım, Trafik ve Motor derslerinin her birinden en az,  baraj puan olan 70 puanı almaları gerekmektedir.

29 Haziran 2013 Ehliyet Sınav Sonucu Sorgulama Ekranı (9 Temmuz’da Açıklandı)

( Sınav Sonuçları  Aşağıdaki Ekrandan Sorgulayın )

Ehliyet Sınav Sonuçlarına İlişkin Görüşlerinizi Aşağıdan Anında Paylaşabilirsiniz.

29 Haziran 2013 Ehliyet Sınav sonuçları ne zaman açıklanacak, 29 Haziran 2013 Ehliyet Sınav Sonuçları tıkla öğren

 

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. isa dedi ki:

    sınav kac puan aldımı ögrenmek istiyom

  2. ömer dedi ki:

    arkadaslar acıklanmadımı daha

  3. mustafa dedi ki:

    arkadaşlar tek test 42 girdi ne anlamında bilen açıklarmı

  4. yasin dedi ki:

    ya ben neden ögrenemıyorum sonucu neden açılmıyo

    1. gül dedi ki:

      bilmem yasin istersen gel evimize bn sana öğreteyim

      1. serdar dedi ki:

        ben de gelım banada ogretsene gul llllll

  5. Soner dedi ki:

    Snava ilk girisim ilk giristede sinavimi vermisim
    Motor 100 İkyardim 93 Trafik 92 snavi gecen arkadaslarimi tbrik edrm

  6. Ferhat dedi ki:

    Arkadaşlar benim sorgulamamda tek test 77 girdi yazıyo acaba geçmişmiyimm.

  7. ismail tufan dedi ki:

    ehliyet sınavında motorda kac sağlıkta kac trafikte kaç puan almışım

  8. mesut kereci dedi ki:

    TRAFİK_B=92
    İLK YARDIM_B=87
    MOTOR_B=95
    SINAVI BAŞARIYLA GEÇMİŞİM
    KALANLARA GEÇMİŞ OLSUN
    GEÇENLERE HAYIRLI OLSUN….

  9. mesut kereci dedi ki:

    D e r s le r

    Ders Adı

    Puanı

    Açıklama

    TRAFİK_B

    92
    GİRDİ

    İLKYARDIM_B

    87
    GİRDİ

    MOTOR_B

    95
    GİRDİ

  10. hüseyin dedi ki:

    motor 90 trafik 88 ilk yardım 87 ve hiç kursa gitmedim kitaptan bile çalışmadım :)

  11. zeynep dedi ki:

    ben trafik ve ilk yardımdan kalmışım bidaki sınav ne zaman bi bilginiz varmı arkadaşlar ?????????

    1. gökhan dedi ki:

      24 ağustosta

  12. muhammed yılmaz dedi ki:

    arkadaşlar baraj puanı kaç oluyo bilen varmı?

    1. ayten dedi ki:

      70 almak zorundsın

  13. Gurhan dedi ki:

    Motor : 90 Trafik: 88 Ilk yardim : 67 butun sinavlarin ortalamasinin 70 i gecmesi halinde sinava giren kisi sinavi gecmis sayilicaktir die bise duydum .Ve bu uygulama bu sene yurululuge girmis . Detayli bilgisi olan benle paylasirsa sevinirim

  14. gül dedi ki:

    arkadaşlar ben yeni dönem sınavına girdim sadece 82 yazıyor geçmişmiyim acaba bilgisi olanvarsa yazarsa sevinirim

  15. arzu dedi ki:

    arkadaslar bısı sorabılırmıyım ben trafık ve ılk yardımdan kaldım acaba bı dahakı sınavda yanı 24 agustosta aynı sorularmı cıkacak kı 1 puan vermemısler ya hayret dogru acıl cvp verırsenız sevınırım

  16. mehmet dedi ki:

    bu sonuçları detaylı olarak nerden görebilirim ilkyardım motor trafik çevre bilgisini

  17. Alp Tuna dedi ki:

    İlk yardım 100
    Motor 95
    Trafik 93 :)

  18. Eda P dedi ki:

    Trafik 80 Motor 80 İlk Yardım 93
    İnşallah direksiyon sınavında aynı performansı bekliyorum kendimden. Herkese hayırlı olsun !!!

  19. Mehmet dedi ki:

    D e r s le r

    Ders Adı

    Puanı

    Açıklama

    MOTOR_B 85 GİRDİ

    TRAFİK_B 84 GİRDİ

    İLKYARDIM_B 67 GİRDİ

    aLabiliyormuyum ehliyeti

    1. Alp Tuna dedi ki:

      İlkyardımdan bidaha gireceksiniz :)

  20. sezer35 dedi ki:

    arkadaşlar sınav sonuçları açıklanmış , siteye koyulmamış daha ama sürücü kursunuzu arayıp öğrenebliyorsunuz , benim motor 100 , trafik 80 , ilk yardım 93

    1. Ahmet dedi ki:

      nasıl ben kurs çalisanıyım siteye konmadan nasıl açıklanır

      1. Ahmet dedi ki:

        hangi ildesiniz hocam siz?

        1. sezer35 dedi ki:

          izmir ben öğrendim

          1. sezer35 dedi ki:

            gerek kalmadı aramanıza site yayınladı :D

        2. Ahmet dedi ki:

          sonuclar açıklandı beyler/bayanlar

          1. mehmet dedi ki:

            çok şukur geçtim

  21. batuhan dedi ki:

    meb yaptıgınız iş değil !

    1. Necla dedi ki:

      Arkadaşlar Boşuna Stres Yapıyosunuz Bugün Ögrenseniz Ne olucak Yarın Ögrenseniz Ne olucak.

    2. saldıray yıldırım dedi ki:

      ehliyet sınav sonuçları

  22. 1 5 6 7
YORUM YAZ