Akıllı Çay Bardağı Oyunu Oyna

Akıllı Çay Bardağı Oyunu Oyna
  • 08.02.2015

Akıllı çay bardağı oyunu ile aklınızdan bir nesne tutuyorsunuz, akıllı çay bardağımız bunu tahmin ederek sizleri şaşkına çevirerek hem hayretler içerisinde bırakacak hem de komik konuşmaları ile eğlenceli zaman geçireceksiniz. Bu oyunu farenizle size sorulan sorulara aklınızda tuttuğunuz nesne ile alakalı cevaplar vererek oynayabilirsiniz. E-okul olarak İyi Eğlenceler Dileriz :) Akıllı Çay Bardağı Oyunu oyna

Bu eğlenceli akıllı çay bardağı oyunumuz hakkında yorumlarınızı aşağıdan hemen yazabilirsiniz.

 

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. mehmet dedi ki:

    arkadaşlar bu oyun çok kötü ben bu oyunu sevmedim sizde bence sevmemişsinizdir öyle düşünüyorum.

  2. mehmet dedi ki:

    arkadaşlar bu oyunu ben sevmedim ve çok kötü.aaaaaaaayani

  3. dünya1.si dedi ki:

    sex ne demek bilen

  4. Nisanur dedi ki:

    Bence faceden açılması iyi değil! Burdan açılsa daha iyi…

  5. Ceren dedi ki:

    2 kez oynasım 2 kez şans verdim bilemedi ve kendisiydi çaydı :D

    1. ali dedi ki:

      abi oyun açılmıyoo

      1. dünya1.si dedi ki:

        facebooktan açılıyo üstüne bas facebooktan gir

  6. besir dedi ki:

    Kala tuttum bildi vallahi helal olsun 😍😍🌟^_^

  7. Emir Ali dedi ki:

    Akinatör çok daha iyi internetten oynayın yada telefona indirin (prim) :D

  8. sude dedi ki:

    çok güzel bir oyun

    1. nana dedi ki:

      hayır bence

      1. Miray dedi ki:

        Bencede 2 hak veriyoruz bilemiyo

  9. Adaa dedi ki:

    arkadaşlar siz tuttuğunuz şeyi iyi anlatamıyor olduğunuz için yanlış cevp verio olmsn :)

  10. aleyna dedi ki:

    ya bune biçim yumurta dedim bana boza dedi hiç beğen medim …

    1. sude dedi ki:

      selam aleyna

    2. sude dedi ki:

      cevap yok

      1. efnan dedi ki:

        selam sudee

        1. efnan dedi ki:

          cevap yok …. :(((

    3. aleyna dedi ki:

      adaşımsın katılıyorum

  11. edanur dedi ki:

    hiç beğen medim ilk önce ayakkabı dedim bana oteldedi son ra şans istedi verdim gine bilemedi ama eylnceli

  12. samed dedi ki:

    çay tuttum ilkinde brokoli dedi ikincidede brokoli dedi :(

  13. yiğit dedi ki:

    ya birinde gergedan dedim dinazor bildi

  14. melis dedi ki:

    bisiklet dedim ama yaklaştı motosiklet dedi

  15. Ece dedi ki:

    hiç güze değil

  16. temel dedi ki:

    çok kötü ya :)

    1. Ece dedi ki:

      berbat bunlar ne ya bi çocuk muyuz?
      hiç güzel değil

  17. sibel dedi ki:

    akkılı çay bardagı neden açılmıyo

    1. sibel dedi ki:

      arkadaşlar bana söyleyin

    2. dünya1.si dedi ki:

      üstüne bas facebooktan gir

  18. gamze dedi ki:

    yaa arkadaş hiç birşey bilmiyor bisiklet tutmuştum sörf tahtası dedi 2. şansı verdim traktör dedi hiç bişey bilmiyor bide akıllıymış teeh

    1. esenyel dedi ki:

      sen ne anlarsın oyundan ayol mis gibi oyun sen soruların cevabını veremezsin

    2. sibel dedi ki:

      aynen yaaa hiç bir şey bilmiyooo yeşil üzüm tutmuştum çilrk dedi 2. şans verdim yine çilek diyooo bu ne biçim akıllı çay bardagı yaaa hiç bilmiyoo anasını satıyimmm

  19. mirac dedi ki:

    harika oglum cok sevdı 6 yasında

  20. reyiz dedi ki:

    Gitti cevap vermıyor

  21. deniz dedi ki:

    ben koltuk dedim bilemedi 2 sansı verdim gene bilemedi

    1. sibel dedi ki:

      aynenn hiç bir şey bilmiyoo bırakın o oyunu oynamayın yaaa,

  22. zülal dedi ki:

    şekere önce pirinç sonra tuz dedi :)

    1. ELİFSENA dedi ki:

      AYNEN MUZA İLK ELMA SONRA ÜZÜM DEDİ

  23. zehra dedi ki:

    yahu bn anlamıyom bizimkini biliyoda sizinkini nasıl bilemiyo

    BİŞİ SORUCAM :
    SİZ NEYİN KAFASINI YAŞIYOSUNUZ ?

    1. Defne dedi ki:

      AYNEN ben de anlamıyorum o iş nasıl oluyor ?

  24. tuana dedi ki:

    top dedim bildi helal olsun

  25. Okan dedi ki:

    1 kere daha oynadım bardağı tutmuştum
    ilk başta tabak dedi ikinci şansta bardak dedi helal olsun bildi :D

  26. Okan dedi ki:

    Topu tutmuştum steteskop ve ayakkabı dedi :D

  27. ece dedi ki:

    inek yaw hiş bişeyi bilmio 2 nci kez sans vernce bilio onu bende bilirim lan adı akıllı çay bardaği diilde akılsız çay bardağı olsaydı ama genede uğraşmışlar tşk:(

    NOT:20 tane soru sorarak aptallar bile bilir bide bilemezse şans verince toplam 25 soru sormuş oluo:( =P

    1. sana ne dedi ki:

      Sen önce yazı yazmayı öğren

      1. murat dedi ki:

        pardon ben eceye dedim

  28. gülsüm dedi ki:

    lk bütün soruıları cevapladım kurt bilidi

  29. ahmet dedi ki:

    kırmızı tutum bilemedim
    atom ve iplik dedi

  30. zeynep dedi ki:

    ornitorenk tutmuştum ilkinde bilemdi ikinci şans verdim gene bilemedi ilkinde maymun dedi ikincisinde kedi dedi :d

    1. ceren dedi ki:

      ama ornitarok film karakteri

      1. ... dedi ki:

        Hayır, aynı zamanda bir hayvan da. 39–60 cm boylarında, Doğu Avustralya ve Tazmanya’ya özgü bir yarı-deniz memelisidir.

  31. berke dedi ki:

    ilkten mangal dedi bilemedi şans istedi verdim buldu akvaryum idi :D

  32. BUKET dedi ki:

    ARKADAŞLAR ÖNCE OYUNCAK ARABA DEDİ BİLEMEDİ SONRA İKİNCİ BİR ŞANS İSTEYİNCE BİLEBİLECEK Mİ DİYE MERAK EDİP VERDİM AMA BULDU YENEDE HELAL OLSUN AAAAA BU ARADA CEVAP ””OYUNCAK BEBEKTİ.””’

  33. 1 2 3
YORUM YAZ