2013 Koruma Memuru Alımı Şartları ve Başvuru

2013 Koruma Memuru Alımı Şartları ve Başvuru
  • 18.11.2013

2013 Koruma Memuru Alımı Şartları Neler, Koruma Memurluğu Başvuruları İçin Ne Gerekiyor

Koruma Memurluğu Başvuru Koşulları Açıklandı !

2013 senesinde açılan kadro koruma memurluğunun alım koşulları belirlendi. Koruma memuru alımında en önemli husus fiziki özellikler oldu. Konuyla ilgili açıklama yapan Güler; ” Polisin alanı olmadığı işleri onlardan alarak iş yüklerini hafifleteceğiz ” dedi. Koruma görevleri statları., üniversiteleri ve yurtları koruyacak.

Koruma memurluğu alımına en az lise eğitimini tamamlamış kişiler başvurabilecek. Fiziksel özellik olarak erkeklerin en az 172 metre boyunda kadınlar ise en az 165 metre boyunda olması gerekli. Kanunun yürürlüğe girmesiyle sınav tarihi açıklanacak.

Ayrıca koruma memuru olmak isteyen adaylar bir de özel yetenek sınavına tabii tutulacaklar. Bu sınavı başarıyla geçen koruma memur adayları polis meslek yüksek okulunda 4 ay eğitim almalarıyla göreve başlayabilecekler.

koruma memuru

2016 2017 Koruma Memuru Başvuru Şartları Hakkında Yorumlarınızı ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

 

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI
  1. Necla AYDIN dedi ki:

    2012 de KPSSy’e girmedim bu sene gireceğim kac yılda bir alıyorlar?

    1. Fırat dedi ki:

      suan bir kere alınacak bir dahaki allah kerim tekrar acılırmı

  2. idris akkuş dedi ki:

    nereye başvurmamız gerekiyor

  3. fatih dedi ki:

    koruma memur alımında erkek yaş sınırı kaçbilen varmı

    1. ohohozo dedi ki:

      yirmi beş yaş şartı 26 dan gün almamış olmak

  4. halis dedi ki:

    Ozel yetenek sinavi dediginiz sinav ne. Neler sorulacak ozel yetenek sinavinda. Bi yardimci olabilir misiniz ?

  5. doğan dedi ki:

    başvurular ne zaman başlıyo acaba

  6. eren dedi ki:

    Selim kardeşim ortaya birsey yazmışsın acıklamasını yap bi zahmet.

  7. cengiz dedi ki:

    başvuru nasıl acıklanmıyor bidakine başvuru tam nezaman

  8. durdu dedi ki:

    slm bu 30 bin koruma memuru alınacak diyorlar ne zaman alınacak bilgisi olan varmı sürekli dillerde ama hiç hareket yokkk

  9. hseyin dedi ki:

    selam buna nerden basvuru yapacagız bır yrdımcı olursnz sevnırım

  10. selim dedi ki:

    sınav dundu kardeşim

    1. hasan dedi ki:

      selim abicim egm de veya başka yerde herhangi blgi ve açıklama gelmedi nasıl olur herkes başvurular için bekliyor zaten

  11. selim dedi ki:

    kardeşim hepiniz uyuyorsunuz dun sınav vardı samsun il emniyet mudurluğunde ben corumluyum butun masrafları devlet karsılıyo yani basvuru yaptıktan sonra emniyet mud. gidip durumunu izah ediyosun o sana gerekli olna bilgileri soyluyo bun ları teker teker yapıyosun ucret alınmıyo acil bir durum olmazsa hastahanede falan sıra beklenmiyo ama bu asamayı kacırdınız ilk 10 bin kişilik sonra ki sefere dikkat ederseniz kacmac ben bunun basvurusunu yaptıralı bir ayı gect

    1. mustafa dedi ki:

      başvuruları emniyet mudurlugundenmi yapıyoruz yoksa başka bir yerden mi yapıyoruz bir yardımcı olsan

    2. ahmet dedi ki:

      yalan yanlış konuşup halkla oynamayın daha şartlar yeni belli oldu sen nasıl sınava giriyorsun inanmayın bu ve bunu gibilerin sözlerine

  12. melih dedi ki:

    baş vurular ne zaman herhangi bir sevtıfıka gereklimi lütfen yardımcı olurmusunuz

    1. tugay dedi ki:

      beyler 2012 kpsssine girmedim fakat 2010 da 69 puan aldım kimisidde 2014 kpsssinden sonra alınacak diyor cvp olursa sevinirim

  13. ali demir dedi ki:

    inş. bu yasa yürürlüğe girer ALLAH hepimizin yardımcısı olsun
    hakkımızda hayırlısı

  14. tayfun dedi ki:

    sadece yaş konusunun bukadar önemli olacağını zannetmiyorum çünki yeterlilik sınavı olacağı için bu konu böylece çözülmüş olacak diye düşünüyorum ben 35 yaşındayım işsiz kalmak istemiyorum yada güvenlik işini benimsemek istiyorum lütfen bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim

  15. ertan yavuz dedi ki:

    ya arkadaslar buna nasıl başvuru yapıcaz yarım saatten beri. arıyom arıyom bulamıyom kıriz giçircem şimdi.

  16. ayşe dedi ki:

    ayrıntılı araştırılırsa şu açıklamalar yapıldı nette erkeklerde 28 yaş bayanlarda 25 yaş doldurmamış olmak boy erkeklerde 172 bayanlarda 165 kpss şartı aranıyor 60 puan üstü alanlar diyor lise önlisans ve lisans mezunu olanlar diyor 4 aylık bir egitim süreci veriliyormuş 2 ayda tatbikatlarla egitim verilecekmiş eger her şartı uyup sınavda başarılı olursanız 6 seneden sonra polisliğe geçiş diyorlar başlangıçta maaşta polislerden az birşey daha az alınacağı ben bu bilgilere sahibim şuan ha birde bu daha kurula sunulmadı 2013 bitene kadar çalışmaların devam edecegini 2014 te başvuruların olacagı bilgim dahilinde allah herkesin hakkında hayırlısını versin

    1. umut dedi ki:

      okuman yazman yok mu senn ya gitta adam akıllı oku herkeze yanlş bilgi verme

  17. rıdvan arslan dedi ki:

    Abi valla ben birşey anlamadım gerçeği niye yalan soyliyım bu sınaf tarihi ne zaman başvuru nerdeyapiyoruz kpss sinfına girmiş olmamız mı gerekiyor lütfen cevap verin benimde bu işe çok ihtiyacım var maddi durumumuz iyi değil…

    1. mehmet dedi ki:

      kardeşim 2012 de kpss ye girmiş olman dahilinde en az 40 alma şartıyla alınacak koruma memurları boy 172 kadınlarda 168 diye biliyorum yasa 2014’ün ilk ayında yürürlüge girecektir saygılarımla..

  18. sultan tüfekçioğlu dedi ki:

    34 yaşındayım 170 cm boyundayım 85 kilo evliyim 14.10.2013 oğlum 18 aylıkken vefat etti.bu işe çok ihtiyacım var.05353207214

  19. Yasin dedi ki:

    peki yaş? yaşdan da bahsederseniz çok seviniriz bi 28 dediniz bi 25 hangisi geçerli su an acaba ?

    1. mehmet dedi ki:

      suanda yasa hala yürürlükte 25 ile 30 arası tartışılmakta.

    2. mükremin efe dedi ki:

      bayanlarda 25 yas, boy 168 erkeklerde ise 28 yas 172 boy..

    3. umut dedi ki:

      25 abi ya kesin

  20. murat dedi ki:

    abi benim kpss puanım 70 olabilir miyim acaba bide bu basvuruyu nerden yapıyoruz ya

  21. ÖMER FARUK YAŞAR dedi ki:

    Nereden Başvuru Yapabilioruz Koruma Memurluguna ??

  22. EROL ŞAHİN dedi ki:

    ailemin durumundan dolayısıyla işe ihtiyacım var

  23. EROL ŞAHİN dedi ki:

    üniversite mezunuyum ailemin durumundan daolayı bu işe ihtiyacım var polislik mesleği sevdiğim bi meslek ayrıca belirtmek isterim

  24. alı demır dedi ki:

    kps mecbur mu

    1. yasin dedi ki:

      evet gerekli

      1. taner dedi ki:

        iyide kardeşim bu başvuru nereden yapıyoruzz

        1. mehmet dedi ki:

          başvuru daha belli olmadı yaş sınırı hala tartışılmakta 18 ila 25 diyolar bakanlar kurulu 18 30 istiyo 2014 un ilk atı başvuruluar vaşlayıp bitecektir

  25. engın dedi ki:

    Unıversıte mezunlarındakı yas oranını barı 26 ve uzerını arasınlar barı

  26. vatansever dedi ki:

    uzman çavuşluktan ayrılmış olanlar var yıllarca dağlarda sizin namusunuzu korudular..Bu kardeşlerimizde yaş sınırı aramasınlar.Onlara vefa borcumuz var…

  27. ysmn dedi ki:

    Kpss sarti varmi acaba ins yoktur

    1. yasin dedi ki:

      evet şart ve puan düşük avantaj

  28. Yasemin Yılmaz Hanhüseyinoğlu dedi ki:

    Kpss sarti varmi

    1. ali demir dedi ki:

      evet var 40 ile 60 arası almış olmak lazım

  29. Nevriye Erol dedi ki:

    başvuru tarihi ne zaman acaba

    1. ali demir dedi ki:

      yasa henüz onaylanmadı olursa 2014 ün ilk ayı

  30. aliyorda özel guvenlik ve koruma bölumune öncelik yok ne anladik ki bu işten

    1. sunguralp dedi ki:

      Rahat ol kardeşim 2yil emek verdik biz bakkaldan alir gibi almadik..Cenabi Allah verecektir hakkimizi:-)

YORUM YAZ